May The Adventures Continue

 



Kjøpte meg før jul det nye Altenew Antique Gold Pigment Ink, og endelig fant jeg på noe å bruke det til! 

Jeg startet med å embosse svart kartong med Altenew Gem Embossing Folder. Jeg brukte ikke hele kartongen, men fikk brukt restene på det forrige blogg innlegget You´re a Classic.




Når jeg brukte med Altenew City Stencil så startet jeg med den lyseste fargen i Altenew Gentlemans Gray og jobbet meg nedover mot den nest mørkeste fargen, så brukte jeg svart for å få skikkelig kontrast mot gull blekket.

Når jeg påførte de grå tonene så brukte jeg Mini Domed Ink Blending Foam og ville ha fargene litt gjennomskinnelige.
Da jeg påførte svart og gull så brukte jeg Altenew Mini Blending Brush for å få tettere pigmentert farge siden de er litt mindre.
 



Teksten på kortet brukte jeg May The Adventures Continue fra Pinkfresh Studio Happy Birthday Sentiments stamp der jeg og brukte Altenew Antique Gold Pigment Ink.

Til slutt så hadde jeg på noen Glitter Drops fra Pinkfresh.






Anita ☺️

Kommentarer