You´re a Classic!

 


Det var iallefall 1 stk fornøyd menneske når Papiria tok inn You´re a Classic mini stempel og die settet, det er meg🙈 Jeg synest dette dettet er så kult, for man kan bruke det til så masse, spesielt herre kort som kanskje mange synes er litt vanskeligere å lage?

Jeg startet med å lage bakgrunnen ved hjelp av to stensiler (hvorfor bruke bare en når man kan bruke to liksom?), startet med Altenew Bubble Wrap Stencil og brukte fargen Evergreen og påførte med blending foam

Den andre stensilen jeg brukte var Altenew Feeling Dotty Stencil og brukte fargen Jet Black med Altenew mini Blending Brush som jeg la litt variert trykk på for å få mer sjattering i fargen.




For å få tekstur på den hvite bakgrunnen brukte jeg Altenew Gem Pattern Embossing Folder, dette tror jeg blir min nye favoritt!

Jeg brukte og denne embossing folderen på de sorte skyggene som jeg skar ut med diesen som er med i You´re a Classic settet.




På selve bil stempelet så brukte jeg de tre lyseste grå fargene i Altenew Gentlemens gray og blå fargen Nimbus i Altenew Tranqulity settet. Disse fargene dro jeg bare over stempelet for å få mer striper og ikke full dekkevne. Fargen på lysene er Rocky Shore fra Altenew Coffee Break og setene Sand Dunes fra samme settet. Dekkene er fargen Jet Black.



Teksten YOU`RE A er stemplet med Versamark Water Watermark for så å bli embosset med med svart Embossingpulver. Diesen CLASSIC er med i settet og er stanset ut flere ganger og fått fargen Evergreen slik som bakgrunnen. Laget en slags skygge effekt med at ene utskjæringen var kun delvis farget. 

Håper dere forelsker dere like mye i dette lille stempel settet som jeg har gjort😃

God Helg!

Anita 

Kommentarer