Strålende snøfnugg

 Jeg pleier altså ikke å lage så veldig mange julekort og definitivt ikke allerede i oktober. Men nå legges det ut så mange fine julekort rundt omkring at jeg ble frista! Jeg har derfor laget et julekort med Pinkfresh Studios Radiating Snowflake, og dette kortet kommer jeg også til å sitte og lage på Scrappemessa på Olavsgård 26.-27. denne måneden. Håper vi sees!


Bakgrunnen er laget ved å blende Distress Oxide blueprint sketch med black soot langs kantene. Deretter spruta jeg ørlite med vann. 

Snøfnugget lages med en stensil. Har på dette kortet brukt speckled egg innerst, peacock feathers midt på og helt ytterst blueprint sketch. Brukte deretter den tilhørende die'en til å stanse den ut.

Snøfnugget er limt på bakgrunnen med putetape, og har fått sølv halvperler limt på her og der. Har også limt på noen krystaller på bakgrunnen. Deretter er alt limt på matter av sort og glitterpapir

"Holiday" er en die som jeg har brukt mye og DIGGER. Synes det blir litt voldsomt å bruke den tilhørende "happy"-delen samtidig så jeg foretrekker å stemple "happy" i stedet. Jeg har brukt Lawn Fawns "Happy Happy Happy", som ikke er inne akkurat nå, men bruk Christmas stamp settet i stedet.

Og da er kortet klart;


Alle produkter brukt: 

Kommentarer