Wood Anemone


Altenew Paint-A-Flower: Wood Anemone stempelet har fristet meg lenge fordi det er
ikke supernytt, men såå fint! Dette stempelet er kjempefint å øve med ZIG tusjene
om man er fersk på de, enkle blader på både blomsten og bladene rundt.

Jeg har fått litt dilla på å fargelegge med grått om dagen, så i dag ble det blå blomster og grå blar. 

Jeg starter med å finn plasseringen jeg vil ha, fordi det følger ikke med dies, så her må man evt klippe eller la det være stemplet flatt slik som jeg har gjort. 

Jeg har stemplet med en helt lys grå slik at omrisset på bladene blir for harde. 



På blomsterbladene så jobbet jeg med tre farger, 302 Haze Blue, 304 Aqumarine og 092 Blue Gray. Jeg jobber med tusjene på samme måte som jeg har skrevet om før, starter med den lyseste fargen og jobber nederst og øverst på bladene med streker for å etterlate litt hvit farge i midten. Gjør det samme med de neste to fargene. Jeg blender ikke bort strekene fordi jeg synes blomsten ser mer ekte ut da.

Jobber på samme måte med de grå bladene og jobber meg fra lys til mørk.  901 Gray Tint, 093 Green Gray og 096 Mid Gray.

Teksten "To My Favorite Person" er med i Wood Anemone stempelet settet. 

Teksten "LOVE" er fra Pinkfresh Studio Julieta Alpha Die set. Den stanset jeg ut tre ganger med kartongen fra Hero Arts i fargen Pebble. Før jeg limte de på hverandre så brukte jeg Black Sooth fra Ranger for å lage litt skygge nederst på bokstavene. 

Samme kartongen er bakgrunnen limt på. Til slutt så blandet jeg litt akryl maling i en mørk grå farge og splettet litt på  ( dette var før jeg limte på LOVE )


Anita😊




Kommentarer