You are super magical!


Jeg har prøvd meg på denne teknikken før, med ymse hell. Og er du glad i å beholde embossingfolderen din ren og pen, så er ikke dette teknikken for deg! Men hvis ikke så er det bare å kjøre på! 



Etter å ha brukt Distress Oxide Mustard Seed, Festive Berries, Peacock Feathers og Picked Raspberry på litt over halve arket, putta jeg det inn i embossingfolderen som fulgte med prosjekt-kittet Eclectic Bouquet og tapet arket fast. 



Deretter tok jeg Versafine Onyx Black og pressa blekket ned på motsatt side av folderen enn der arket var tapet fast. Siden jeg hadde tapet fast arket, så kunne jeg kjøre folderen gjennom maskina to ganger. 

Angående rengjøring så brukte jeg kun våtservietter med alkohol. Embossingfolderen ble ikke helt ren, men så lenge den gjør jobben sin og at flekkene ikke smitter over, så er jeg fornøyd. 



Etter å ha latt den tørke en god stund brukte jeg Altenews Enchanted Gold Pigment ink som jeg strøk over de opphøyde områdene. Veldig vanskelig å ta bilde av. 
 


Klem, Charlotte. 


Kommentarer