No-line fargelegging med Distress Ink

Jeg elsker hvordan no-line fargelegging ser ut og hiver meg stadig vekk over prosjekter hvor jeg forsøker, enten med Copic eller som denne gang, Distress Ink. Veldig mange ganger får jeg det ikke til, mens noen ganger så klarer jeg det og blir litt stolt 😀 Hovedproblemet mitt når jeg fargelegger med vannfarger er tålmodigheten... Men når jeg setter meg ned og tar med god tid så går det jo faktisk! 

Jeg har hatt dette stemplet lenge, vet ikke hvorfor jeg ikke har brukt det før. Men det er vel sånn det er med oss kortlagere, vi kjøper og glemmer hva vi har 😆

No-line fargelegging krever at man stempler med en farge som ikke vises så godt når man er ferdig. Antique Linen Distress Ink er et populært valg, men jeg syns det er vanskelig å se hvor jeg skal fargelegge, så jeg stemplet tre ganger så jeg klarte å se noe. 

Å fargelegge med Distress Ink er kjempeenkelt, man kan også bruke Distress Oxide. Jeg bruker å skvise blekkputen ned på glassmatten min og tar fargen derfra med en fuktig kost. Fargene jeg brukte er lenket nedenfor. 


Dette kortet er veldig inspirert av produktbilde for Botanical Bunch på siden til Papiria, jeg syns det er fantastisk flott!

Håper dere likte kortet mitt, legg gjerne igjen en kommentar 😊

Klem, Charlotte

Kommentarer