I adore you. The end.

Jeg har lekt meg litt med farger på dagens kort. Det er noe med kombinasjonen rosa, grønn og turkis som jeg syns er helt fantastisk, og fargene Honeysuckle, Sprout og Tidepool fra Concord & 9th er knallfine sammen. 



Jeg stanset ut sekskantene i de utvalgte fargene mine med Simply Hexagons-dieen fra Pinkfresh Studio. Jeg svertet med blekk i samme farge på sekskantene i Tidepool, og stemplet blader fra Leaf Clusters-settet til Altenew med Sprout blekk på sekskantene i Sprout-kartong. 




Jeg stemplet den ene teksten fra stempelsettet med VersaMark-blekk og embosset med Super Fine Detail embosingpulver fra Ranger på en av de rosa sekskantene. Jeg limte noen ekstra lag kartong bak alle sekskantene for dimensjon, og satte 3D-teip bak sekskanten med teksten for ytterligere dimensjon. 





Til slutt pyntet jeg enkelt med opal-fargede gems fra Spellbinders


Blekk og kartong fra Concord & 9th er ventet inn i nettbutikken medio mai. Fargene matcher hverandre veldig bra, og med 54 farger å velge mellom er det noe for enhver. Både blekk og kartong er tilgjengelige for forhåndsbestilling. 


Kommentarer