Enkelt og greit

Altenew Rose Filament die settet var et av de første produktene jeg eide fra Altenew. Jeg hadde sett på dette settet lenge før en god venninne kjøpte den til meg i julegave. Gjenoppdaget denne da jeg satte meg ned for å være kreativ her for leden, hadde jo helt glemt av at denne var i stæsjet mitt! 

Bakrunnen stanset jeg ut med Pinkfresh Studio Ornate Medallions die på Neenah kartong. Stanset ut to blomster fra die settet, hver die stanset jeg ut tre ganger. Jeg lot noen av de utstansede delene ligge igjen i blomsten for en annen effekt. Så limte jeg tre utstansede deler oppå hverandre. Deretter blendet jeg en skygge med Distress Oxide Victorian Velvet for så å dandere blomstene oppå. Teksten er fra Pinkfresh studio, dette er en hot foil plate med tilhørende die. Teksten er også stanset ut tre ganger for så å lime de oppå hverandre. Limte kortet oppå en bit speilkartong i gull før jeg monterte det på kortbasen.
 
Enkelt og greit :) 
Klem, Astrid

Kommentarer