Enkelt, kjapt og flott!

Noen ganger trenger man ikke å bruke så lang tid på å lage et kort, med et stempelsett og tilhørende stensiler så er det veldig fort gjort. Stensilene som hører til stempelsettet i Eclectic Bouquet-kittet fra Altenew er utrolig enkelt å bruke. 

Jeg kjøpte dette settet fra Altenew nesten ene og alene på gunn av de solide enkeltstående bladstemplene. De er utrolig dekorative å bruke og jeg leker med andre ideer om hvordan bruke de. 

Jeg har og gått til innkjøp av nye stempelputer, bl.a. Dried Petals fra Altenew. Fargen Berrylicious er virkelig det navnet sier, veldig bærete og helt nydelig! 

På bladene brukte jeg blekksettet Frosted Foliage, også fra Altenew. På de to største blomstene er det stempel man kan bruke til midten. 

Jeg stemplet hovedmotivet på et nytt ark og brukte et par av de solide bladstemplene. Brukte den lyseste fra Frosted Foliage og Pistachio fra Frozen Delights-settet. Diekutta ut blomstene og limte de oppå.

Til slutt limte jeg på noen glitterperler fra Pinkfresh Studio.

Klem, Charlotte. 


Kommentarer