Solgult!

Jeg skal ikke legge skjul på at å fargelegge ikke er min "go to", men samtidig hvis jeg har god tid er fargelegging terapeutisk. Tror også jeg har nevnt dette før i et tidligere innlegg. 


Stempelet fra Pinkfresh Studio Butterfly Garden har en rekke muligheter, den er enkel å fargelegge med masse små blader og blomster, de stanses ut individuelt og kan arrangeres i utallige variasjoner. Jeg har stemplet med Distress Ink Black Soot, min er kanskje litt ekstra tørr så den gir et lyse grått trykk. Så har jeg farget Zig Clean Color Real Brush, på bladene har jeg brukt 043 Olive Green og på blomstene 502 Mimosa itillegg til blender

Blendet en liten horisont med Distress Oxide Ink Fossilized Amber

Teksten er hentet fra Pinkfresh Studio Beyond Happy stempelsett, jeg synes det er så fint med de to forskjellige fontene sammen. 


Så må alle ha en riktig god påske! Håper været blir knallbra hos dere alle og at påskeharen hopper innom. 
Er været dårlig så kan man alltids finne frem blekk, stempler, Zig-tusjene sine og kose seg inne :) Vi vil så gjerne se det dere lager, del det med oss i Facebook gruppa vår

Klem, Astrid 

Kommentarer