Nothing but the best!

 Har du sett Nothing but the best-stempelet som Pinkfresh Studio har kommet med?

Minner meg om sommer og nyperoser. Gleder meg!
Dette er et stempel med "full pakke", dvs både stempel, dies og stensiler, noe som gjør det lett å både fargelegge og å stanse ut, hvis du vil.

Jeg har fargelagt med ZIG-tusjer denne gang, men jeg brukte vannpensel til å dra ut fargene, i stedet for blenderen. Det gir et litt mer "akvarellaktig" uttrykk på motivet. Men teknikken er den samme; Legg fargen der den skal være mørkest og dra ut med vannpenselen.  

Deler av det lilla kortet, før det ble montert sammen: 
De lilla blomstene er fargelagt med nr 810 (Light Red Grape) og 812 (Deep Red Grape). I midten er en liten dært 056 (Smoky Yellow). De lyseblå er fargelagt med 305 (Smoky Teal), mens det grønne er et herlig sammensurium av ulike grønnfarger. Måtte prøve meg frem og har på 045 (Pale Green), 401 (Ever Green), 407 (Grass Green) og 421 (Light Moss Green).

Bakgrunnen på kortet er laget ved å dytte stempelputene Icy Water og Winter Lake godt nedpå en akrylkloss, spraye vann på med en mister, og så dytte kartongen nedi til du får et resultat du er fornøyd med. Jeg lot dette tørke litt, og gjorde det samme en gang til med Distress Oxide i fargen Speckled Egg, for litt variasjon. 

Den hvite, buede tags'en er fra Altenew mens teksten "Big hugs" er fra Concord&9th. 

Skal nevnes at jeg også laget noen hvite prikker på støvbærerne med hvit gel-penn og limte på grønne enamel dots. 
Kortet med de rosa blomstene er fargelagt på samme måte men jeg har bare brukt 1 rosafarge: 026 Light Pink. Det gule i midten er 050, Yellow. Også er alt liksom vannet godt ut for å få en lysere farge.
 Har brukt gull washitape som bakgrunn bak ei stripe som ble behandlet med embossing folderen "Angled Mosaic". Tallene er fra Altenew, mens teksten også er fra Nothing but the best-stempelsettet. 
Til sist måtte det må bare limes på noen metallic pearls, her i matte gold. 

Tror jeg har fått meg et nytt favorittstempel:

Det ble etter hvert ganske mange produkter i bruk på disse 2 kortene men jeg har prøvd å få med alle i oversikten under, håper du fant noe du likte!

Kommentarer