Extraordinary

Vi har hatt følelsen av vår her de siste dagene, men jeg vet nok hvor jeg bor og at dette nok bare er midlertidig. De sier vi har påskeværet nå, og alle vet at her nord er mars en snømåned, så det kan vel tenkes at det blir snøvær! 

Min solgule blomst kommer fra settet Bold Bouquet Bundle fra Altenew, jeg valgte å stemple det på akvarellpapir med Distress Ink Antigue Linen for en "no line" effekt. Deretter farget jeg motivet med akvarellmaling, for å få rett farge blandet jeg meg til en passende farge på en hvit kjøkkenflis. Jeg brukte fargeteori for å få den gul og grønn fargen jeg ønsket. 

Når motivet var ferdig vannet jeg ut en beige farge og skyggela rundt blomsten. Deretter tegnet jeg en tynn strek som ramme rundt motivet. Teksten kommer fra samme stempel, Bold Bouquet. Disse er stanset ut 3 ganger for å få litt høyde på teksten. 

Nå går det sakte mot vår og sommer, har du noen spesielle prosjekt på gang? Våren kommer som oftest med konfirmasjoner og sommeren med bryllup, vis oss gjerne hva du lager på Facebook siden vår :) 

Klem, Astrid 

Kommentarer