Du er fantastisk!

Dette er noe jeg liker! Å ikke bruke kun en fargefamilie når jeg bruker stensiler til blomster,  Jeg har selvsagt gjort det, noe tidligere poster viser, men det er jo litt gøyere å bevege seg ut av boksen. Og nå håper jeg våren kommer snart! Jeg er lei av å fryse, så fargene ble varme toner i lengselen etter vårvarmen. 



Jeg embosset blomsten fra Wonderful in Every Way-settet fra Pinkfresh studio i gull og festet arket på sticky matta fra Altenew. Deretter brukte jeg stensilene og "fargela" blomsten. 


Jeg fant frem kartong fra stæsjet mitt som er tåkegrått (merke ukjent da jeg har null oversikt, men tror Lawn Fawn har noe som ligner). 


Jeg brukte samme kartong på Outline Floral Frame og setningen. Alt er limt på hvit kartong fra Neenah. 

Til slutt limte jeg på noen gullperler. 

Klem, Charlotte.

Kommentarer