Sending Happy Greetings

Heisann! Jeg nevnte nok i inspirasjonsgruppa til Papiria på Facebook om min kjærlighet til Craft Your Life Project settene til Altenew. Jeg syns de er helt fantastiske og anbefaler de på det sterkeste! Her har jeg brukt Flourishing Garden settet. 

Jeg har og en forkjærlighet for rosa, men her har jeg gått for blågrønt for blågrønt/turkis er en veldig god nr. 2. Og så elsker jeg sticky matten som egentlig hører til innsiden av stempelhjulet til Altenew. Den har jeg ikke, men matten har jeg og er ett av mine beste kjøp i 2023! Mye kjærlighet til Altenew her, men de har fantastiske produkter så hvorfor ikke skryte litt av produktene deres? 

Å leke med stensiler på matten er så herlig. Og jeg rengjør den kun med å spraye litt vann og så tørker jeg av med en klut. IKKE bruk tørkepapir da det vil sette seg fast i matten. 


Jeg bruker tape over åpninger som ikke skal ha samme blekkfarge og kopipapir på sidene for å unngå å få blekk på selve bakgrunnen. Spiller ingen rolle hvor forsiktig jeg er, blekket klarer på et vis å komme dit det ikke skal så her maskerer jeg det som maskeres kan! 

Stensilene til Altenew, og andre produsenter, som er lag-på-lag stensiler, er merket med nummer noe som gjør jobben mye enklere. 

Her har jeg gjort meg ferdig med å legge på farger og die-kutta ut blomstene. Jeg ønsket ikke hvit bakgrunn eller å den hvite kanten som er rundt, så jeg fant frem en Copic tusj som matchet fargene brukt og arket jeg fant i samlinga mi. Endte opp med BG15 og fargela det hvite. 


Jeg har også oppdaget en liten kjærlighet for å ikke bruke sort på kortene så stemplet ordene på med Galactic Stream fra Altenew. 

Perlene er mørkeblå, men ser sorte ut og er fra Essensials Jewel Mix fra Pinkfresh Studio.

Klem fra Charlotte. 

Kommentarer