Planer er til for å endres!

 


Det skjer veldig ofte at jeg setter med på hobbyrommet med null planer om hva jeg skal gjøre. Så når jeg først har en plan så går den som regel som smurt! Ikke denne gang. Eller det gikk smurt, men det var ikke dette sluttresultatet jeg hadde i hodet når jeg startet. Men jeg har ekstremt fornøyd med resultatet. 

Det var slik layouten egentlig skulle se ut! Etter fargelegging skulle jeg heat embosse blomstene med gull embossingpulver og muligens fargelegge bakgrunnen. 


Her har planen allerede endret seg, ideen om embossing er lagt til side og planen er å diekutte og så bygge dimensjon, men allikevel beholde layouten. 


Fantastisk tips: Hvis du sliter med å diekutte slik at du får en jevn kant rundt, fest die'n med low tack tape og hold arket opp mot lyset så ser du om det blir skeivt eller ikke! 
Jeg sliter enkelte ganger med dette og det irriterer meg når jeg sitter der med skeiv kant. 


For dimensjon diekutta jeg tre ganger av hvitt papir og limte sammen. Så mens jeg satt og lurte på neste steg så rotet jeg rundt og vipps hadde jeg en ny layout! 

For bakgrunnen tok jeg frem en favoritt, Sparkling Diamonds coverdie fra Pinkfresh Studio. Pluss noen gullperler. 

Og med en sentiment stripe på tverrs over "skjøtene" så var jeg ferdig! 


Klem, Charlotte. 

Kommentarer