Lilla Magnolia med Stampwheel


 I dag har jeg laget et kort med Altenew Build-A-Garden: Blushing Magnolia stempelet settet. 

Når jeg stemplet omrisset på blomstene så brukte jeg Stampwheel fra Altenew for å stemplet blomstene på samme plass i motsatt hjørnet av kortet. 



For å fargelegge blomstene denne gangen så valgte jeg å bruke stensilene som følger med i pakken. Jeg brukte settet Sugarplums der jeg påførte den mørkeste fargen i roten av bladet på blomsten, og jobbet meg lysere utover med alle fire fargene som er med. 

På de grønne bladene brukte jeg settet Nature`s Wonders med samme teknikken som på blomstene, med den mørkeste fargen i roten på bladet og lysere utover. 

På grenene brukte jeg fargen Mocha fra Coffee Break settet.



På både bladene på blomsten og på de grønne bladene brukte jeg den mørkeste fargen i settene og stemplet de på en acryl plate for så å bruke en pensel med litt vann slik at jeg fikk malt på tynne streker.

Ordet "You" er kuttet ut tre ganger og limt oppå hverandre og er stanset ut med Altenew Mega You die. "Are amazing" er fra Avery Elle settet og det skal egentlig stå "you" framom, men jeg lot være å ha på blekk på det første ordet siden jeg valgte å bruke en die med ordet YOU istedenfor.

Jeg kuttet ut blomstene og grenene jeg hadde brukt og limte de på med foam, man kan og kutte de ut hvit kartong flere ganger for å få samme resultat. 

Anita😊


Kommentarer