You are so great

Sola skinner igjen her i nord, nå går vi mot lysere tider! Vi var på fjellet i helgen med scooter for å få med oss første solglimt på teltplassen vår, selv om jeg kun så en skalk, og jeg ellers ikke er så opptatt av at sola er tilbake, må jeg innrømme at den snødekte fjellet i sol var vakkert :) 


Kortet mitt i dag vil jeg ikke si minner mye om snø og kulde, men sommer! Eller bestemors tapet som noen mente ;) Handpicked Flowers fra Pinkfresh Studio er så delikat og lett liksom. Sammen med stensilen i settet og Altenew Woodland Ecape og Blue Mountains fresh dye ink fargela alle blomstene, men utelot bladverket. 

Dro fram vannmalingen min og blandet meg en lik blå nyanse slik som blomsten for å splætte med. Brukte også tilhørende die til å stanse ut buketten i vellum, dette for å duse ut deler av bakgrunnen. Teksten er fra stempelsettet, stanset ut med tilhørende die flere ganger for så skape dybde. Teksttripen er fra Altenew Sentiment Strips 2.



Klem, Astrid

Kommentarer