Sender en klem...

 ...til en som trenger det:

Jeg er blitt veldig glad i "Swamp buttercup"-stensilen så jeg laget ett til kort med den.
Blomstene er fargelagt med Red Cosmos-settet fra Altenew (perfekt med 4 farger!), bladene med Frosted Foliage-settet (Eucalyptus og Forest Fern), på Neenah-kartong. Kladden underveis var slik, men planer er jo til for å endres:

Jeg syntes det var synd å skjule motivet bak teksten, så jeg stemplet samme tekst på en stripe vellum i stedet, og embosset det (blank embossing). Teksten er fra stempelsettet Inky Bouquet. 

Den rosa matten bak er laget ved å trykke stempelputa (lyseste, samme som på motivet) godt nedpå kantene på kartongen. Deretter ble dette preget av "Ornate Medallions" cover plate die'en. 

Stemplet på noen splætter også på motivet. De er også fra Inky Bouquet. 
Så monterte jeg alt sammen.
Vellumen har jeg ganske enkelt brettet rundt motivet og limt fast bak:

Helt på tampen limte jeg på noen sorte krystaller fra Spellbinders. Disse er ikke i nettbutikken nå men du kan bruke noen sorte jewels i stedet, eller enamel dots. 
Måtte ha et lite stempel inni også. Digger fontene i Inky Bouquet-stempelsettet!

Vet du om noen som kunne trenge en klem? Eller, trenger man en grunn til å sende en klem egentlig?
Inky Bouquet og alt annet jeg har brukt på kortet finner du her:

Kommentarer