Nytt år og blanke ark!

 Vi er inne i et nytt år, med blanke ark og ikke bare fargestifter, men også både blekk, maling og tusjer i alle himmelens farger, til!

Jeg har laget et enkelt bursdagskort med den søte harepusen til Anita Jeram. Selve haren er stemplet på akvarellpapir og fargelagt med, selvsagt, akvarellmaling, mens bakgrunnen er Distress Oxide i fargen Salty Ocean.  Feltet med tekst maskerte jeg slik at jeg fikk en tydelig hvit stripe å stemple hilsenen på. Man kan bruke washi-tape, eller ganske enkelt en "gul lapp" hvor man kutter til lappen til den størrelsen man trenger, bare husk å beholde enden med lim. Det har skjedd meg en del ganger at washi-tapen har hatt litt for sterkt lim slik at en del av kartongen blir revet. Det er ganske ergerlig men med gul-lapp-løsningen skjer det i hvert fall ikke!

Haren er limt på med putetape. Så har jeg splætta litt vann på bakgrunnen og lagt til noen flere prikker med hvit gel-penn. Limte også på noen glitter drops i fargen Enchantet Forest. 


Har du planene klare for hva du skal fylle de blanke arkene med?
Likte du noe av det som er brukt på kortet er det link direkte til produktene her: 
 

Kommentarer