Beste ønsker!

Godt nytt år! Da har vi kommet til 2024 og jeg håper dette året blir bra! 

Her kommer mitt første prosjekt for året, et kort som kan funke til mange anledninger. 

Jeg starta med å kutte ut City Window fra hvit kartong og en grå kartong. Tok fargene som var igjen på kostene mine, så vet ikke fargene, og kosta over.


Jeg klipte ut bygningene fra den hvite kartongen og limte den over bygningene på den grå kartongen. 

Ville ha fyrverkeri over bygningen så tok en bit sort kartong og en sirkeldie. Denne brukte jeg som en mal og tegnet rundt på den sorte kartongen slik at jeg kunne plassere fyrverkeriet riktig. 


Brukte Festive Fireworks fra MFT og gull embossingpulver. Her kan man jo bruke farget embossingpulver for et mer fargerikt uttrykk. 

Etter å ha limt den sorte kartongen med fyrverkeri bak den grå kartongen brukte jeg Banner Day Celebrations bundle fra MFT. 

Klem, Charlotte


Kommentarer