Alle hjerters dag...

 ...begynner å nærme seg, 14. februar❤

"Floral Envelope" synes jeg er veldig romantisk og et stempel som kan brukes til mange søte anledninger. Her er trykket fargelagt med akvarellmaling og festet med putetape for å få litt dybde. Den prikkete bakgrunnen er Bitty Burst turnabout-stempelet, stemplet med Mowed Lawn distress oxide. Men tenk så fint det kunne blitt også med Heart turnabout-stempelet! Eller hva med "Feeling Dotty" stensilen? Teksten hører med stempelsettet og ble stemplet på konvolutten i etterkant. 

Bak "konvolutten" har jeg surret litt metalltråd. 

Jeg fant en "Triple Step Blooming heart" som jeg hadde stanset ut for lenge siden så jeg lagde 2 kort hvorav det andre fikk hjerte-bakgrunn. På det siste fikk blomstene også på seg en sløyfe, som hører til stempelsettet. Her kan du se begge to:

Kanskje lettere å se detaljene slik?
Er vi klare for litt romantikk? Her er link til alle produktene som er foreslått eller brukt, hvis du vil lage noe lignende:

Kommentarer