Holiday wishes

6 dager igjen til julaften, og skal jeg innrømme noe for dere? Jeg har ikke laget et eneste julekort i år som har forlatt huset! Husker ikke om jeg har nevnt dette tidligere, men jeg er altså ikke noe flink å gi eller sende kort til anledninger 🙈


Jeg lager nå de likevel, kanskje jeg skulle prøvd være flinkere i 2024, er dette et nyttårsforsett? Holder dere meg ansvarlig for hva jeg nå sier når vi nærmer oss adventstiden?

Dere må bare være enige i at Lawn Fawn Stiched Snowflake Backdrop dien er nyderlig! Og sammen med Stiched Snowflake er det bare komplett! 


Blended Distress Oxide Seedless Preserves og Victorian Velvet på utstanset bakgrunn. Deretter sprayet jeg på med rent vann slik at Oxiden reagerer med vann og når du tørker av med papir dannes lyse prikker i fargen. Vannet ut Oxiden for så å splætte med dem, fant også frem Altenew Metallic Watercolor for å få noen dyp lilla/burgunder splætter og blandet ut hvit akrylmaling med vann for så å splætte noen hvite også.


Stempelteksten kommer fra Lawn Fawn Winter Village og "wishes" fra Avery Elle A Tag For All. Og som siste finish, som ofte, Pinkfresh Studio Clear Drops Iridecent.

Så fra mitt hjem til ditt: en riktig god jul! Vi sees igjen i midten av januar :)
Klem, Astrid

Kommentarer