Christmas Birdy!


I dag har jeg laget et kort der det skal forestille at en fugl sitter under vinter himmelen på en granbar gren dekket med litt snø 😊

Jeg har brukt Bird of the Woods stempel settet, der jeg har brukt Alpine Aster og Crystal Violet fra Blue Mountians settet til Altenew på det blå på fuglen. Jeg stemplet Indigo Skies på en akryl blokk og sprayet på litt vann, så tok jeg en liten pensel og malte på litt fler "fjær" på hode på fuglen og på vingene. De brune fargene på fuglen er fra Coffee Break settet, der brukte jeg de tre lyseste fargene.

Bakgrunnen er laget på samme måte som det bilkortet jeg laget for litt siden, jeg har bruk alle fargene i Blue Mountians settet og jobbet med de og blendet de sammen. Så embosset jeg bare der jeg hadde påført farge med Gem Pattern 3D Embossing Folder.



På bakgrunnen så splettet jeg på litt hvit akryl maling og litt sølv metallic maling for å få det til å forestille snø.

Granbaren er en die fra Papirdesign, den kuttet jeg ut i Neenah kartong og farget den med fargen Evergreen fra Green Fields settet. Så tok jeg noen av grenene og heat embosset de med hvitt embossingpulver. 

Grenen som vises litt innimellom er fra Bird in the woods settet og er stemplet med de to mellomste fargene i Coffee Break settet.


Teksten er fra Pinkfresh Holiday Lagre Sentiments Bundle, på bilde over er den embosset i sølv, men jeg ombestemte meg i siste liten og stemplet den bare i svart istede.

Jeg avsluttet med noen hvite enamel dots for å ta igjen litt "snøen" i bakgrunnen.



Da tar jeg juleferie fra bloggen! God Jul allesammen😃!

Anita😊



 

Kommentarer