Blue Trees


Trær og mere trær 😁 Dette blekk settet fra Altenew er så fint sammen med sølv! Det er egentlig det meste av blått, men disse fargene er skikkelig kalde og fine!

For å lage bakgrunnen brukte jeg en stensil fra Altenew. I pakken med stensiler så er det tre forskjellige stensiler, jeg valgte stensil nr 1. Så jobbet jeg hovedsakelig øverst på stensilen og prøvde å unngå den nederste linjen for å kunne skape fin overgang til neste farge. Jeg gjentok dette slik at jeg brukte alle de fire fargene i Altenew Northern Shore.



Trærne jeg limte på er fra Hero Arts Winter Trees Bundle, her stemplet jeg alle fire fargene med fire forskjellige trær. Jeg heat embosset og med Altenew Antique Silver Crisp Embossing pulver for å få noen trær i sølv.

Før jeg startet å lime på trærne klippet jeg til en liten bit med hvit kartong som trærne skal "stå" på nederst på kortet. Jeg la de på bakgrunnen før jeg startet å lime de på slik at jeg visste sånn ca hvordan jeg ville ha de. 

Skriften Happy Holidays er fra Pinkfresh Studio Holiday Lagre Sentiments bundle. Teksten stemplet jeg og heatembosset slik som jeg gjorde med trærne.

Jeg splettet på litt akryl maling etter alt var limt på for å etterligne litt snø.

Helt til slutt limte jeg på noen Pinkfresh Studio Metallic Pearls: Matte Silver.

Anita😊







Kommentarer