Kransen

Jeg har alltid en julekrans på ytterdøren min, en krans er symbolet på evigheten, den har ingen begynnelse og ingen ende. Denne kransen fra Altenew nermest skrek til meg at den skulle farges med akvarellmaling med "no line coloring". Da kan man ikke annet enn å adlyde ;) 


Jeg valgte bruke Distress Ink Antique Linen som stempelpute for å oppnå et lyst stempeltrykk slik at kantene fader ut når de farges, altså "no line coloring". Dette gir et delikat uttrykk som jeg liker godt. 


Blandet meg frem til de fargene jeg ønsket på en gammel flis jeg har liggende. Det er alltid lurt å blande nok farge slik at man har til hele motivet. 

Brukte Altenew Trellis Stencil som bakgrunn i lag med Antique Linen. Passet på at området i midten av kransen forble hvitt slik at jeg kunne stemple teksten dit.


Splættet så klart noen splætter med både Anitque Linen og en av gullfargene i Altenew Metallic Watercolor settet. Noen Glitter Drops fra Pinkfresh gjør siste finish! 

Klem, Astrid 

Kommentarer