Fra vårt hjem

Blå, blååå grader! Endelig litt snø på bakken og bare noen uker igjen til vi har mørketid her i nord, dette er min årstid :)


Nå har julekortproduksjon startet og jeg koser meg sånn! Bakgrunnen er stanset ut med Sparkling Diamonds die fra Pinkfresh Studio, også har jeg blendet med en kombinasjon av Distress Oxide Peeled Paint og Black Soot. Å hva var vel et kort fra meg uten en splætt! Teksten er fra Hero Arts Winter Holiday Messages.

Igjen er husene fra Concord & 9th funnet frem, har stanset ut hver enkelt del flere ganger slik at jeg ender opp med en chipboard lignende tykkelse, stødig. Stanset ut masse blader med Altenew Itty Bitty Branches die set, tusen takk Anita for settet, som hun for øvring mener at en hver scrapper bør ha i sitt arsenal! :)


Bladene er også påført samme Distress Oxide kombinasjon som bakgrunnen. Påførte så litt hvit gesso og Distress Glitter Clear Rock Candy. Limte disse med limpistol for å kunne dra de litt i form og når limen setter seg blir det som en 3D effekt.



Klem, Astrid

Kommentarer