Eucalyptus Krans

 


Dette kortet er veldig kjapt og enkelt å lage☺️ 


Jeg startet med å kutte ut alle Eucalyptus bladene fra Papirdesign på halvparten et Neenah ark. For hver jeg kuttet ut hadde jeg på en liten maskerings tape på baksiden slik at de ikke datt ut. Gjentok dette til jeg hadde stanse tett i tett på hele arket. 


Så gikk jeg over med ink blending tool fra Ranger med fargen Bundled Sage på hele Eucalyptus grenene. Så gikk jeg til slutt over med Forest Moss mest ytterst på bladene.


Den hvite bær grenen som jeg har puttet imellom Eucalyptusen er fra Spellbinders Christmas Bird Poinsettia Dies.





For å få passe på at kransen faktisk blir rund så brukte jeg to sirkel dies fra Hero Arts Nesting Circle Infinity Dies. Disse taper jeg sammen med maskeringstape, så får jeg en perfekt sirkel ramme. 


Så starter jeg å lime på bladene, tre grønne, så en hvit. Når limet hadde tørket litt så splettet jeg på litt hvit acryl maling.


Bakgrunnen er Altenew Angled Mosaic 3D Embossing Folder med litt metallic akvarell maling splettet på.   






Skriften er fra Spellbinders A Merry Little Christmas Hot Foil & Die. Kuttet den ut 3 ganger og limte den oppå hverandre, limte den til slutt fast med dobbeltsidig foamtape på bakgrunnen.


Avsluttet med Pinkfresh Studio Metallic Pearls: Gold.


Anita 😊


Kommentarer