Et vinterlig kort

Ganske ofte sliter jeg med å finne inspirasjon og føler at kreativiteten har stoppet helt opp. Jeg kan sitte på hobbyrommet og se på alt jeg har, alt av blekk, tusjer og stempler, dies og annet stæsj og jeg kjenner ikke et snev av kreativitet. 

Så da var det kort vei til å rett og slett bruke det samme stemplet jeg brukte i mitt siste innlegg. Og siden det er vinter så passer det med et vinterlig kort. 


Jeg brukte tilhørende stensiler og kalde, lyse farger fra Altenew. På blomstene brukte jeg  Blueberry og Icy Water, på bladene Morning Frost og Silver Lake.


Noen ganger liker jeg å ikke bruke sort blekk på hilsenen, denne gangen gikk jeg for Winter Lake fra Altenew. Limte det på midten av kortet og vips så var jeg ferdig. Veldig kjapt og enkelt. 


Enkelt og greit kort fra meg denne gang! :) 

Klem, Charlotte. 

Kommentarer

Legg inn en kommentar