Poinsettia med vellum og hotfoil

 


Jeg har aldri startet med å lage julekort så tidlig som i oktober, men det ble da julekort selv om jeg ikke hørte på julemusikk og!

Jeg startet med å brukte omrisset av Poinsettiaen fra Altenew sitt Poinsettia and Berrys Bundle. Jeg brukte versamark Watermark og stmplet før jeg embosset med hvitt embossingpulver på rød kartong fra Hero Arts i fargen Cranberry.



Dette gjorde jeg og på vellum papir og tegnet med hvit Posca tusj på baksiden for å få mere tetthet og farge i blomsten. 

Jeg ville ha detaljer som blader og noe i midten av blomsten, så jeg valgte å bruke Spellbinders Christmas Bird Poinsettia Dies og plukket ut de jeg ville bruke sammen med vellum blomstene. 

Teksten på kortet er hotfoilet med Spellbinders A Merry Little Christmas Hotfoil & Die. 

Håper kortet kan gi litt jule inspirasjon 😊 

Anita 😊





Kommentarer