Peace, love and joy

For to dager siden var det akkurat to måneder igjen til jul, er du i gang med julekortene eller pakkelappene du skal lage? 


Mine hus fra Concord & 9th er dratt frem! Gjentar jeg meg selv for ørtende gang hvis jeg sier at disse er en favoritt?! De er jo det i lag med mange andre favoritter *tehee*

I bakrgunnen skimtes Pinkfresh Studio sin Simple Plaid blended med Distess Oxide Iced Spruce. Deretter har jeg stemplet med Snowflakes Turnabout Stamp Set fra Concord & 9th i samme fargen. Og hva er vel et kort uten litt splætt, denne gangen i en matchende metallic farge fra Altenew Metallic Watercolor.


Teksten kommer fra Hero Arts Winter Holiday Messages, et fint sett med mange små tekster til julekortene. For å fremheve teksten litt har jeg tegnet på en skygge meg en varm grå Copic. Og til sist, som vanlig, noen njuuderlige Glitter Drops fra Pinkfresh Studio.

Klem, Astrid

Kommentarer