Nå kommer den fine tida!



Julekort er og blir favoritten min. Og nå er endelig tida kommet. Feirer med noen nye favoritter i Papria-butikken og en gammal klassiker jeg aldri blir lei.

Aller først bakgrunnen. Spellbinders Pine Sprays Hot Foil plate med champagne-farget foil på mørkerød kartong fra Hero Arts. Så brukte jeg Redwood-blekk fra Altenew rundt kantene med en blending brush sånn at fokuset lettere faller på midten.


Stensil og die-settet Festive leaves falt jeg pladask for med første øyekast, og jeg gleder meg til flere runder med dette i høst. Igjen fram med blending brush og favoritt-blekket. Jeg valgte grønnfarger fra Altenew og rødt fra Ranger/Tim Holtz. 



Diesettet passer til hele stensilen og vips har du en bukett av blader, buskas og bær.



Klassikeren Gledelig jul fra Papirdesign kom igjen til unnsetning. Skar ut julehilsenen to ganger i Neenah solar white, limte dem oppå hverandre, skar ut en rosa outline fra samme settet. Som vanlig brukte jeg Neenah som kortbase. 



En fryd av et julekort. Endelig er vi her!

 

Kommentarer