Floral Sprig og Altenew watercolor brush markers

Her om dagen fikk jeg anledning til å prøve å fargelegge med Altenews Watercolor Brush Markers, og det gjorde jeg på Floral Sprig-stempelet, også fra Altenew: 

Jeg har jo fargelagt mye med ZIG-tusjer og akvarellmaling i det siste. Og sammenlignet med ZIG-ene synes jeg Altenews brush markers har en lengre og tynnere pensel som det er lett å treffe detaljer med. Det var også lett å blande sammen og stryke ut fargene (brukte en pensel forsiktig dyppet i vann i de tilfellene). Jeg likte med andre ord godt også disse tusjene.

Floral Sprig-stempelet ble fargelagt med fargene Lime, Sweet Leaf, Fresh Lemon, Sunkissed, og LITT Purple Wine helt innerst på kronbladene. Alle disse finner du i Tropical Fiesta-settet.
Så laget jeg en liten murvegg ved hjelp av mursteins-embossing folderen, også fra Altenew. Mursteinene er forresten fargelagt med Distress Oxide, farge Hickory Smoke.

Da alt var montert på kortbasen, sprutet jeg på litt sort akrylmaling og stemplet på Happy Birthday, som også er fra Floral Sprig-stempelsettet. Og helt til slutt: Noen grønne enamel dots fra Hero Arts. 
Da ble det slik: 

Håper du fikk lyst til å prøve noen av produktene jeg brukte, link direkte til produktet i Papiria-butikken får du her: 


Kommentarer