Made with Love

Jeg fant meg et nytt favorittstempel på scrappemessen forrige helg: "Made with Love", fra Altenew.
Og jamen fant jeg ikke noen nye ZIG-tusjer også, så jeg prøvde begge deler samtidig på dette kortet.
Fargene jeg brukte til rosene og bladene er:
Til å lage bakgrunn blendet jeg inn Distress Ink i fargen Dried Marigold på Neenah-kartong som jeg spruta litt vann på. Ser at mine små markeringer med blyant ikke er visket veldig godt bort, men man må jo jukse litt:
"Birthday" er forresten fra et stempelsett som jeg har brukt mange ganger; Lawn Fawns "Happy happy happy". 

Så stanset jeg ut en "diamant" i sort kartong som jeg limte oppå bakgrunnen, stanset ut rosene og bladene med diesene som hører til stempelet, og limte oppå der igjen.

Til siste stanset jeg ut HUGS 4 ganger, siste gang i sølv, og limte dette på sammen med noen glitter drops fra Pinkfresh Studio.

Produkter brukt på kortet: 

Kommentarer