Hello Fall!

Nå er høsten her! Og sitter flere og lurer på hva i alle dager skjedde med både juli og august? Spesielt august forsvant bare. Og siden det er høst så er det bare å finne frem høstfargene og høstutstyret.  


Her startet jeg med Fall Leaves stensilene fra Lawn Fawn, det er to stensiler som gir en full bakgrunn, veldig enkel å bruke og se hva som er rett. 

Jeg brukte Sticky mat fra Altenew (den som er ment til å være i stempelhjulet til Altenew) hvor både kortpanelet og stensilen blir liggende skikkelig fast. Dette har blitt et must-have på hobbyrommet! 


Jeg brukte fargene Marshland, Raw Amber og Red Jasper fra Altenew til bakgrunnen. Jeg tok fargene på relativt svakt slik at mønsteret ikke ble så fremtredende. Etter at jeg var ferdig med stensilene tok jeg kosten jeg brukte og kostet over hele bakgrunnen slik at det hvite forsvant litt mer. 


Sticky matten er også perfekt hvis man ønsker å putte blekk på elementer til kortet! Den er veldig lett å rengjøre, jeg bruker enten en våtserviett eller vann og tørkepapir. Bare sørk for at tørkepapiret er vått, hvis ikke vil det sette seg fast. 

Her brukte jeg de samme fargene som bakgrunnen, plusset på med Rhodolite for blomstene. 

Jeg brukte Magic Iris Fall Leaves fra Lawn Fawn som midtpunktet. På hovedkransen brukte jeg fargene Marshland og Sea Forest. Putta på litt gullperler og embosset "hello fall" med gull embossingpulver på vellum og limte det inn i sirkelen. 

Klem, Charlotte. 

Kommentarer