Autumn plaid 🍁


I dag har jeg laget to veldig like kort med noen forskjeller. Jeg ville lage samme kortet men med forskjellig bakgrunn for Ă„ fĂ„ litt forskjellig utrykk, ett med varm og ett med kald bakgrunn. 

PĂ„ det kortet med den kjĂžlige fargen startet jeg med Ă„ bruke Concord & 9th Woven Plaid Background og stemplet i fargen Rocky Shore fra Coffee Break settet. PĂ„ stempelet sĂ„ er det noen tydelige tynnere linjer som jeg valgte Ă„ bruke Altenew Artist Marker i fargen Evergreen for Ă„ fremmheve de slik at ikke bakgrunnen blir bare brun.
 


PÄ det andre kortet ville jeg ha en varmere farge, jeg brukte fargen Raw Amber fra Altenew Jewel tones, og brukte Evergreen markeren pÄ samme mÄte.

Jeg har kun brukt svart kartong pÄ ordene "Hello" og "Wonderful", ellers sÄ har jeg farget og blendet med Ranger Blending foam for Ä fÄ fargene jeg Þnsker Ä fÄ pÄ kartongen.



Jeg kuttet og ut litt blad fra Leafy Layers settet i svart kartong for Ă„ bryte opp litt og ta igjen litt fargen til "Hello" og "Wonderful".

"Hello" og "Wonderful" er fra Spellbiders Wonderful Script Sentiments, det er og med ordet "You" og "Beautiful" i pakken, pluss skygger.



Jeg vet jeg kommer til Ă„ bruke denne Plaid bakgrunnen mye fremmover, for den er like flott til julekort! 😊


Anita 😊


Kommentarer