A little love

Deilig klar høstluft og melisdryss på fjelltoppene, det går mot den fineste tiden på året synes jeg!  

Inky Bouquet fra Altenew kommer med dies og stensiler, men jeg har valgt å embosse stempelet med hvit embossing pulver for så å farge det med akvarell maling. Jeg jobbet mye vått i vått, påførte fargen, tørket litt, og gjentok prosessen til jeg var fornøyd. Tørket da bakgrunnen godt før jeg splættet litt med både vanlig vannmaling og metallic fargene fra Altenew


Concord & 9th Big on You Stamp sett er flittig i bruk, her embosset jeg teksten med Antique Gold for å matche de metalliske splættene. Med tilhørende die stanset jeg ut teksten, og 3-4 ekstra for å lage diecutten tykkere og mer fremtredende. 

Jeg er så gla i  mine akvarell skrin og de er ofte fremme i bruk. Har du testet ut Altenew sitt skin med metallisk vannmanling? Mindblown! :) 

Klem, Astrid

Kommentarer