Solsikker

 Digger solsikker og de store, knallgule, blomstene som lyser opp! 

Her om dagen trengte jeg plutselig et kort, og det var bråttom. Jeg hadde liggende et stykke washi-tape fra Pinkfresh med solsikker på så jeg fant frem dies'en, durte sandwich'en gjennom Big Shot'en og vips, var blomstene klare. 

Bakgrunnen laget jeg også kjapt med en stensil og Distress Oxide i fargen "Mowed Lawn". Beklager at bildet ikke er helt topp, men det viser poenget;-)

Deretter trykket jeg HURRA ut 3 ganger i sort og limte dem sammen. Monterte så alle delene på bakgrunnen, og limte på noen paljetter i gull her og der. Den ene blomsten er limt på med putetape, for å få litt dimensjon på det hele. Voila, så var kortet klart og vi kunne dra i bursdagsselskap!

Likte du noen av produktene som er brukt, er det link direkte til nettbutikken under. "Mowed Lawn" er dessverre ikke inne nå men velg en annen farge som du synes er fin, eller vent til den kommer inn igjen. Og kos deg i kortlagingsprosessen!

Kommentarer