Monokromt

Noen ganger er det enkleste det beste. Min fagre er jo sort, garderoben min er i allefall ikke fargesprakende! 

Stempelsettet It`s a New Day Floral med tilhørende die fra Pinkfresh gir mange muligheter, denne gangen valgte jeg å embosse blomstene med hvit embossing på vellum for så å skyggelegge med hvit Posca på baksiden.

Har brukt Neat & Tangeled Cubic Cover Plate die som bakgrunn, stanset ut i sort kartong og har latt noen av de utstansete bitene bli igjen i hullene. Etter å ha dandert blomstene slik jeg ønsket har jeg stemplet en tekst fra Altenew Mega Label Love Stamp Set, satt på noen Clear Drops fra Pinkfresh og til sist tok jeg en tynn sort penn og tegnet prikker her og der. 

Snart er det scrappemesse på Olavsgaard hotell der vi stiller med stand og ALLE i design teamet vil også være til stede. Jeg holder også Zig minikurs på stand både lørdag og søndag! Kanskje vi sees? :) 

Klem, Astrid 

 

Kommentarer