Fargebonanza

Årets bursdagskort til min datter ble til under et anfall av ungdommelig galskap, sol, sommer og glede. Resultatet ble særdeles fargeglad og "crazy", til meg å være, i alle fall!

Jeg har gått til anskaffelse av Pinkfresh' "Leafy Squares"-stensil og jeg hadde nesten glemt hvor gøy det er å bruke stensiler. I lykkerus gønna jeg på med masse forskjellige farger av distress, som jo blander seg med hverandre og lager naturlige overganger helt av seg selv (!). Det er magisk å løfte opp stensilen og ta en første titt på resultatet.
Sånn her så det ut (inkludert litt annet stæsj jeg ønsket å ha med på kortet):
Wallpaper-art blomstene er fargelagt med ZIG-tusjer, i fargene 304, Aquamarine Blue og 305, Smokey Teal, pluss noen dotter hvit gel-pen som støvbærere. Jeg har dessuten stanset ut noen blader fra Altenew's Itty Bitty Branches sett, og hadde liggende "Congrats", som er fra Concord&9ths "Mix & Match Everyday sentiments" sett. Dette sistnevnte synes jeg er tøft, og det rocker opp ethvert kort. Du kan i tillegg sette sammen ulike kombinasjoner slik at du får det slik du vil. Sånt liker vi;-)
Til sist har jeg brukt Bold Numerals fra Altenew for å stanse ut tall, denne gang i sort og sølv. 

Alt er så montert på en sort matte, og pyntet litt ekstra med noen Spellbinder diamanter. 
Her er linker til de produktene som er brukt, i tilfelle du syntes noe var fint:

Kommentarer