Tusen tusen takk!

Varme gode farger som omfavner deg, for meg er Distress Oxide i Spiced Marmelade en av disse fargene.

Sammen med Seedless Preserves blir dette gull! Valget i dag ble Friendship Blooms stamp set som Gina K. har designet for Hero Arts som jeg stemplet med Tsukineko Versamark Watermark stempelpute og embosset med hvitt embossingpulver fra Ranger

Deretter blendet jeg med Spiced Marmelade og Seedless Preserves, når jeg var fornøyd med resultatet tørket jeg av embossingen med et tørkepapir for å rengjøre den hvite embossingen og få den til å poppe igjen. Deretter sprayet jeg på vann for å "løfte vekk" noe av fargen og få slike blekete flekker som sees på kortet. Tørket kortet godt før jeg blandet ut litt hvit akrylmaling for å splætte på kortet.



Big on You settet fra Condord & 9th passet bra inn her, akkurat stor nok! 
Og til slutt noen enamel dots fra Altenew.

Klem, Astrid

Kommentarer