Solsikke i nysnø

1.juni våknet vi opp til nysnø! Sånn er det å bo i nord, men må innrømme at jeg kjenner jeg blir litt værsyk når jeg får snap fra venninner i Oslo som koser seg ute i solen med sommerkjolen på!


Å farge disse solsikkene fra Altenew ga litt varme i hjertet iallefall. Har stemplet solsikken med Altenew HazelnutStrathmore Bristol Smooth Surface, om jeg ikke har nevnt det før så var dette papiret en game changer for meg og fargelegging med Zig Clean Color Real Brush. På solsikken har jeg brukt 061 Light Brown, 066 Dark Oatmeal og 999 Blender, i midten litt 068 Deep Brown, 066 Dark Oatmeal og 071 Natural Beige og på bladverket som vanlig litt 068 Deep Brown, 043 Olive Green, 098 Pale Dawn Gray og 999 Blender.

På bakgrunnen dro jeg frem en god venn, Altenew Watercolor settet, blandet en farge nokså lik den gule på blomsten og laget en bakgrunn med litt våt-på-våt teknikk og splætting. De mørkere splættene kommer fra Altenew Metallic Watercolor settet, nok en favoritt! 

Altenew Hello and Hugs die og stempelsett passet perfekt her!

Klem, Astrid


Kommentarer