Ny dag og nye muligheter!

 Jeg øver og øver meg på fargelegging med zig-tusjene. Må si at fargeleggingsøktene også kan sies å være rene mindfullness-øktene, man blir sittende helt i sin egen verden. Denne gangen øvde jeg meg på Pinkfresh' "It's a new day"-stemplene:

Har brukt fargene 052 Bright Yellow, 055 Pale Yellow, 401 Ever Green og 402 Moss Green. Disse dro jeg som vanlig ut med blenderen - bortsett fra på bladene. Der prøvde jeg å bruke en vannpensel til å dra ut pigmentene. Kan du se forskjell på bladene og blomstene? Til sist la jeg også på noen hvite støvbærere vha en gel-penn. 

Jeg hadde ikke dies'en som hører til stemplene så jeg måtte frem med saksa og klippe. Ny runde med full konsentrasjon, altså..

Når jeg skulle montere kortet blendet jeg inn Distress i fargene Moss Green og Scattered Straw som bunn. Splættet både med litt vann og litt sort akrylmaling oppå der igjen. 
Skar også ut noen "diamanter" og brukte Mix & Match-settet til Concord &9th til å lage teksten. De er en ny dille, synes de rocker opp ethvert kort! Til sist limte jeg på en sommerfugl og noen grønne enamel dots. 

I år skal jeg ha med zig-tusjene og ferdigstemplede motiver i feriekofferten! Satser på mye sol, mye kos og tid til å falle inn i zig-bobla:-) Og var det noe ved kortet du syntes var fint er det link til alle produktene som ble brukt under, direkte til Papiria.no. Kanskje du også vil ha med deg noe stæsj på ferie?


Kommentarer