Det enkle er ofte det beste!

 

Noen ganger er rett og slett det enkle ofte det beste! Og ikke alltid man trenger gull og glitter, selv om det er fryktelig fint! 

Her har jeg brukt det som fort kan bli en favoritt hos meg, Altenew Craft Your Life Project Kit: Delicate Garden. Disse prosjektpakkene inneholder stort stempelsett, stensiler, embossingfolder og dies. Så mye for pengene! 

Jeg starta med å bruke diesen til det ene stemplet som passer i embossingfolderen, kutta den ut før jeg kjørte den gjennom maskinen for å få den embosset. 

Deretter brukte jeg tilhørende stensiler, disse er merket så lett å finne rett stensil. Pluss det følger god forklaring inne i vedlegget til stemplet. Grunnen til at jeg valgte å embosse designet før jeg brukte stensil er at fargene vil catche i kantene som er embossed og gi dypere farger. 

Etter å ha brukt stensilene embossed jeg designet på nytt. Rett og slett for å piffe opp embossingen. Det er overraskende lett å legge designet riktig i embossingfolderen. 

Til slutt stemplet jeg et lite "Happy Birthday" med Versafine Onyx Black før jeg limte designet på med 3D-puter. 

Klem, Charlotte. 

Kommentarer