Congrats!

Disse 3D embossingfolderne fra Altenew er så flotte i seg selv at jeg hadde store problemer med å dekke noe til. 

Noe som gir disse et ekstra kick er å ink-blende over embossingen, da oppnår du enda mer dybde og liv. Du kan for eksempel embosse på en mørkere kartong og ink-blende med en lys Distress Oxide, det blir så flott effekt! Og ikke minst klarer man å lage et fantastisk kort med få midler på kort tid. 

Jeg valgte å bruke Wonderful Sentiments stamp og die sett fra Pinkfresh Studio. Dette settet synes jeg er så fint fordi det inneholder flere mindre tekster som ikke tar så stor plass, også når de stanses ut ruver de ikke så mye. Til den stemplede teksten stanset jeg ut "Congrats" fra Altenew som et ekstra lag på dette enkle kortet. Blandet ut litt Gesso med vann og splættet noen hvite prikker her og der, de vil ta litt farge av Oxiden under som dere ser. La enda noen enamel dots som siste finish!

Hvis dere prøver embosse denne og ink-blende, del det i Papirias Inspirasjonsgruppe på Facebook og tagg meg gjerne! :)

Klem, Astrid

Kommentarer