Charming Doodles



Da er jeg utenfor komfortsonen min med å bruke knæsje farger, men tenkte for en gangs skyld å prøve å lage noe med litt sterke farger 😊

Startet med å lage bakgrunnen med å jobbe med Red Cosmos settet fra Altenew, jobbet med de tre lyseste røde fargene, da med den mørkeste ut fra nedre høyre hjørne. Jeg jobbet med to gule farger i overgangen, først den mørkeste Altenew Warm Sunshine så den lyseste Altenew Buttercream.

Gjentok dette på en bit med papir for å lage blomstene som jeg stanset ut og festet med foam tape.

Stemplet med svart blekk etter at bakgrunnen har fått tørket litt, slik at det svarte blekket ikke flyter utover. Stempel settet jeg brukte er Altenew Charming Doodles, dette settet inneholder masse forskjellige blader og blomster i forskjellige størrelser, slik at du kan lage mye forskjellig når du har så stort utvalg på ett sett =) 



Diesene "hello" og "you" er fra Spellbinders Wonderful script Sentiments. Her stanset jeg ut ordene 3 ganger i svart kartong for så å lime de sammen for å få høyde. Dette settet inneholder også skyggen til ordene, men her har jeg brukt kun diesene til selve ordene. Papiria har og et hot foil sett som passer med disse diesene, det heter Spellinders Hello, Friend Sentimens Hot foil plate😊

Til slutt hadde jeg på noen Clear Enamel dots fra Hero Arts.



Anita 😊





Kommentarer