Positive print!

 Opplever dere at det noen ganger bare er stopp? At det bare er helt umulig å få til noe fint? Men at det plutselig løsner slik at kortet er ferdig på et øyeblikk? Sånn var det med dette kortet. Jeg lekte meg med Positive Print-turnabout-stempelet for lenge siden. Brukte grønntoner og sort. Og så ble det bare liggende der, de positive vibbene nektet å komme. Inntil jeg plutselig bare visste hva jeg skulle gjøre. Og vips, så var det der: 

Da jeg lekte meg med stempelet brukte jeg blekkputene Frosted Foliage fra Altenew, de 3 lyseste fargene, i tillegg til Jet Black. Positive print-stempelet er jo et turnabout stempel, dvs at jeg roterte kartongen som jeg printet på 3 ganger og stemplet totalt 4.
Deretter skar jeg dette til i ønsket størrelse og brukte en infinity die, type Diamond, fra Hero Arts til å lage den sorte "diamanten". 
Bladene er laget vha dies fra Altenew's Itty Bitty Branches-sett, mens "Hey there" er en dies fra Concord&9th's "Fabulous Phrases". Jeg trykket Hey-there ut totalt 3 ganger og limte disse oppå hverandre. Først 2 sorte lag, til sist sølv, limt litt skjevt oppå. Litt sølvtråd, og noen metallic pearls i sølv fra Pinkfresh, så var vi i mål:
Kan vi dra noe moral ut av dette? Tja, det må være at man ikke må gi opp - det kommer til deg når du minst venter det, og da går det unna!

Produktene som ble brukt er følgende:

Kommentarer