No-line med Copics

 

Nå mener jeg virkelig våren kan komme for alvor! Håper litt vårlige blomster på bloggen i dag med en delvis "dramatisk" bakgrunn kan hjelpe litt. 

Jeg har nevnt flere ganger at fargelegging er terapi og noe jeg elsker og jeg elsker uttrykket no-line gir, selv om jeg ikke akkurat er noen ekspert. 

Her har jeg brukt Poppy Garden stempelsett fra Altenew hvor jeg i tillegg har brukt maskeringark fra Altenew slik at jeg kunne lage mitt eget design. Jeg stemplet blomstene med å bruke en lys grå farge. 


Første blomsten jeg fargela er den blågrønne. Jeg prøvde på noe nytt hvor jeg brukte YG41 og YG45, men jeg ble ikke fornøyd så jeg la over BG11, BG15 og BG18. På den blå blomsten brukte jeg B34, B39 og B41, på de rosa RV63, RV66 og RV69 og på de små YR24, YR27 og YR31. På bladene brukte jeg E19, E15 og E13. Midten av blomstene er et sammensurr av de YR og E-fargene jeg brukte. Pluss litt mørke prikker. 


Når jeg har et panel med fargelagte blomster har jeg alltid lyst til å gjøre noe spesielt med de, enten farge hele bakgrunnen i en mørk farge eller noe annet sprell. Her valgte jeg å bruke en sirkel fra Hero Arts Infinity Circle dies og fargela med Copic 100 Black. Deretter tok jeg nr. 8 White Gelly Roll fra Sakura og putta litt "stjerner" rundt. 


Sirkelen limte jeg på basen med 3D limputer før jeg limte resten på med flytende lim. Hello er fra Versatile Greetings die set fra Altenew. 


Klem, Charlotte. 



Kommentarer