Grønt er skjønt!

I dag nyter vi varmen i nord, og det grønnes i skogen. Det lukter vår ute og vi har kanskje litt grønne trær til 17.mai! 


Grønt er ikke normalt en farge jeg bruker, men med Altenew sine små Ink Cubes i Frosted Foliage som har litt mer blågrønne toner, sammen med Altenew Shattered Cubes Builder, stensilen kunne jeg også like grønt! 

Dette kortet er enkelt, men med stensilen kan man lage mange forskjellige bakgrunner alt etter hvordan farge man bruker, rotasjon osv, absolutt å anbefale! Disse kommer også med 3D-embossingfoldere.

Å mine kort uten en splætt er ikke til å unngå! Brukte de samme stempelputene som jeg inkblendet med, trykte de på en glassplate og vannet de litt ut før jeg brukte pensel for å splætte.


Av Hello and Hugs die settet fra Altenew stanset jeg ut "hello" fire-fem ganger i sort kartong, for så å lime det oppå hverandre, dette gir stødige diecuts og samtidig får man opphevet effekt. Teksten kommer fra Concord & 9th Big on You Stamp Set, den er stemplet med Tsukineko Versamark Watermark stempelpute og embosset med hvit embossing.

Noen sorte enamel dots fra Altenew og noen clear drops fra Pinkfresh gjør susen!

Klem, Astrid

Kommentarer