You make me smile

Gule blomster som stråler om kapp med sola, vi drømmer oss vekk til gylne gule sommerenger og varm sol på naken hud!


Har nok igjen dratt frem Poppy Garden fra Altenew, men brukt en av de mindre blomstene denne gangen. Fargelagt med Zig Clean Color Real Brush på Strathmore Bristol Smooth, anbefaler virkelig prøve ut dette papiret hvis du plages litt med tusjene dine og også ellers så klart! :) 

På bladene har jeg brukt min favorittkombinasjon 068 Deep Brown, 043 Olive Green, 098 Pale Dwan Gray og 999 Blender. Til blomsten brukte jeg 064 Oatmeal, 052 Bright Yellow og 999 Blender. Inni blomsten tok jeg litt 068 Deep Brown og 064 Oatmeal. 

På kortbasen blandet jeg ut Distress Oxide Iced Spruce med litt vann og malte det på vått i vått for å oppnå en litt sånn skyggete effekt. Etter jeg hadde tørket det godt svertet jeg med samme farge igjennom stensilen Feeling Dotty fra Altenew og helt til sist splættet jeg også på noen splætts. 

Valgte ut noen størrelser av Hero Arts Hexagon Infinity dies og stanset ut rammer, stanset ut disse tre ganger og limte sammen for at rammen skal bli fin og stabil. "Hugs" kommer fra Altenew Hello and Hugs die set, denne er også stanset ut flere ganger, limt sammen og svertet med Distress Oxide Iced Spruce. Den har også fått en skygge i vellum. Teksten er hentet fra en av mine favoritter; Hello and Hugs Stamp Set fra Altenew. 


Og som flere ganger før, Pinkfresh Studio perler, denne gangen i gull. 

Under hvert innlegg har vi begynt å bruke LinkDeli som lenker produktene som er brukt direkte til butikken. Vi synes selv disse ser så proffe ut med produktbilder og produktnavn, synes dere det er lettere å navigere til rett produkt?

Klem, Astrid :) 

Kommentarer