Well, hey there!

 Det er kjekt å ha noen kort på lur som kan brukes til mange anledninger. Her er et av de jeg har på lager, et konvoluttkort:

Disse turnabout-stemplene er lett å bli hekta på. På denne konvolutten stemplet jeg bare 1 gang på et ark med Positive print-stemplet til Concord&9th, pluss at jeg splætta litt med sort akrylmaling. Deretter brettet jeg det slik at skjøten kom midt bak, limte sammen i bunnen og kuttet til en halvsirkel øverst. 

Laget også en enkel tag til å ha inni. Gikk litt amok med jutetråd, synes det er så fint:-)



Stempelmotivet er Book Club fra Altenew, fargelagt med akvarellmaling og pynta litt ekstra med gelly-roll penn.  De sorte bladene er fra Wallpaper art-settet. 
Til slutt skar jeg ut "Hey there" 3 ganger, limte litt skrått på hverandre for å få dybde, og hadde på noen små enamel dots

Til slutt må jeg bare si at det er veldig gøy å lage slike konvoluttkort, har du ikke prøvd kan jeg anbefale det!

Produkter som er brukt: 

Kommentarer